LOADING

Type to search

Eventy w galeriach handlowych

Biznes

Eventy w galeriach handlowych

Redakcja Styczeń 19, 2019
Share

Coraz częściej galerie w Gdyni i innych miastach organizują eventy o różnej tematyce. To doskonała strategia dla centrów handlowych, ponieważ stanowi źródło nowych klientów. Co więcej, zwykle wydarzeniami tego typu interesują się media, więc akcja rezonuje w wielu kierunkach.

Statystyka nie kłamie

Dobrze zaplanowana i przeprowadzona kampania daje same zalety. To przede wszystkim zadowoleni klienci oraz spore grono nowych bywalców galerii handlowych, którzy przyciągnięci wydarzeniem, będą chcieli wracać. Dowodem na to są badania, przeprowadzone przez jedną z firm, która dotyczyła eventu, który organizowała galeria w Gdyni. Porównano w nim czas przed wydarzeniem oraz zaraz po nim. Wzrost liczby osób odwiedzających po imprezie wynosił aż 22 proc. Co więcej, zaobserwowano, że w dniu wydarzenia klienci przebywali w sklepie o wiele dłużej niż zwykle. Większość poświęciła na wydarzenie oraz ogólne przebywanie na terenie galerii ponad 3 godziny. Aż 10 proc. nowych klientów pojawiło się dość szybko w miejscu eventu ponownie mimo, że podobna akcja nie była organizowana w tym czasie.

Profesjonalne działania

Sukces takiej akcji nie jest gwarantowany. Jej efekt zależy od właściwego zaplanowania i prowadzenia całości. Warto zainwestować w profesjonalną pomoc agencji, zajmujących się kompleksową obsługą eventów. Nie tylko będą pilnować ustalonego scenariusza, ale również znajdą szybko awaryjny plan na wypadek mniej przewidzianych okoliczności. Agencje często dysponują również własnym nagłośnieniem oraz oświetleniem. Mają doświadczenie w prowadzeniu imprez w bardzo różnych miejscach, dlatego centrum handlowe nie będzie dla nich trudnym wyzwaniem. Profesjonalna obsługa to także działania promujące event oraz dobranie właściwych narzędzi marketingowych do komunikacji. Dobry doradca podpowie również, jak właściwie wybrać grupę docelową odbiorców. Ten z pozoru detal może zaważyć na powodzeniu całego przedsięwzięcia. W wyborze warto się kierować chociażby markami, jakie są dostępne w galerii w Gdyni. Dla przykładu, marki luksusowe nie nadają się do szerokiej promocji dla osób z przeciętnymi zarobkami.

Pogoda jako sprzymierzeniec

Planując event w galerii w Gdyni dobrze jest zapoznać się z prognozą pogody. To ona jest wielkim sprzymierzeńcem lub przeciwnikiem akcji w galeriach handlowych. Jeśli jest kiepska, rośnie prawdopodobieństwo, że galerię odwiedzi więcej osób. Nie ma znaczenia, że przypadkowych. Eventy warto planować jesienią i zimą, w czasie, kiedy pogoda nikogo nie rozpieszcza a dzień staje się wyjątkowo krótki. To także okres, gdy mamy dość ograniczone sposoby spędzania wolnego czasu i chętniej angażujemy się w coś, co burzy codzienną monotonię. Świetnym czasem na event są również święta różnego rodzaju, zwłaszcza dni dedykowane, np. Matkom, Ojcom, Dzieciom, Zakochanym.

Galerie handlowe to ogromna przestrzeń, którą można i powinno się aranżować na wiele sposobów, również poprzez organizację eventów. Dzięki temu miejsce staje się bardziej atrakcyjne dla klientów i chętniej przez nich odwiedzane.

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment