LOADING

Type to search

Mailing reklamowy na powrót do szkoły w branży Fitness

Firma

Mailing reklamowy na powrót do szkoły w branży Fitness

Redakcja sierpień 31, 2021
Share

Podejmij wyzwanie. Wyzwania fitness nie bez powodu często pojawiają się w mediach społecznościowych. Są one prostym, ale skutecznym sposobem na pokazanie swoich umiejętności szerokiej publiczności. Tak samo się dzieje w przypadku firm.

Istnieje wiele wyzwań, które możesz podjąć, jednak jogging lub bieganie jest proste i skuteczne. Ustanowienie tygodniowych lub dziennych nagród za wyzwanie również zwiększy udział, co z kolei zwiększy widoczność Twojej marki.

Stwórz program fitness na powrót do szkoły

Wiele osób będzie kierować się z zewnątrz treningu i przeniesie się z powrotem do siłowni, kiedy pogoda się pogarsza. Niektórzy będą chcieli dołączyć do siłowni w szkołach lub na uniwersytetach, do których uczęszczają.

Tworzenie prostych programów fitness, zwłaszcza cardio jest skutecznym sposobem, aby dołączyć swoją markę i nazwę firmy do czegoś, co ludzie będą używać codziennie. Dodatkowo, ponieważ ludzie często dzielą się swoimi celami fitness z innymi (w tym na mediach społecznościowych), daje to darmową reklamę.

Wykorzystaj influencer marketing

Mailing reklamowy z udziałem influencerów jest bardzo skuteczny branży fitness. Jest to zazwyczaj dość tani sposób na dotarcie do milionów ludzi bez większego wysiłku. Influencerzy mogą wypromować niektóre z najnowszych lub najgorętszych produktów lub usług w swoim wyborze. Ponieważ tak wiele osób korzysta z mediów społecznościowych do badania produktów i usług, influencer marketingu w branży fitness może być bardzo korzystny w Twoim mailingu reklamowym.

Użyj Facebooka i Instagrama, aby zwiększyć zasięg

Media społecznościowe to darmowy i skuteczny sposób na marketing branży fitness. Możesz wysyłać mailing reklamowy i publikować najnowsze wiadomości o trendach w fitnessie, nadchodzących zajęciach w Twojej siłowni, ofertach i zniżkach, itp.

To nie tylko ważny element strategii marketingowej siłowni, ale pomaga w zwiększaniu zaangażowania z istniejących klientów. A gdy Twoi subskrybenci zaczną lubić, komentować i udostępniać Twoje posty, Twoja siłownia będzie miała wielką obecność w mediach społecznościowych w krótkim czasie.

Odnieś się do obaw, które mogą uniemożliwić im zakup członkostwa w Twojej siłowni. I postaraj się ulepszyć swoją siłownię w sposób, którego oczekują od Ciebie klienci.

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment